2021/2022 навчальный рік
Методична тема:«Розвиток творчих здібностей учнів через поліпшення компетентності учителів»
Мета навчально-методичної діяльності:
Робота педколективу над пошуком та застосуванням засобів і методів навчання, які сприяють розвитку пізнавальних здібностей учнів та активізації творчої діяльності вчителів;
Робота педколективу над впровадженням інноваційних технологій в освітній процес, підвищення рівня науково-методичної підготовки вчителів з метою вдосконалення освітнього процесу в школі для ефективного підвищення якості освіти.
Пріоритетними завданнями у методичній роботі у 2021/2022 навчальному році вважати:
- Забезпечити повний перехід на новий зміст навчання учнів початкових класів за Концепцією НУШ.
- Забезпечити впровадження інклюзивної освіти.
- Розробити та реалізувати заходи щодо підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
- Продовжити забезпечення організаційного та методичного супровіду впровадження нового Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
- Реалізувати Концепцію національно – патріотичного виховання.
- Працювати над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, над інформатизацією освітнього процесу.
- Упроваджувати профільне навчання в старшій школі, де передбачити психолого-педагогічне діагностування школярів, діагностику рівня навчальних досягнень учнів старшої школи.
- Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання.
- Забезпечити якісну підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання та підсумкових оцінювань випускників школи.
- Забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя.
- Здійснювати роботу щодо поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, матеріального забезпечення та захисту прав дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування.
- Створити належні умови для адаптації до навчання в початковій школі учням 1-го класу, в основній школі учням 5-го класу.
Тема виховної роботи: «Компетентісний підхід у виховному процесі»
Основні завдання виховної роботи:
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
- виховання духовної та творчої культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливодітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім'ям;
- організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
- забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом;
- розвиток учнівського самоврядування з закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
- оптимізація змісту і форм виховного процесу;
- збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.