Нормативно-правова база для організації інклюзивного навчання

Постанова КМУ від 23. 04. 2003 р. № 585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами».

Постанова КМУ від 15. 08. 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

Постанова КМУ від 26. 10. 2016 р. № 753 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23. 04. 2003 р. № 585».

Постанова КМУ від 27. 09. 2016 р. № 671 «Про внесення змін до деяких постанова Кабінету Міністрів України», пункт 61.

Постанова КМУ від 12. 07. 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Постанова КМУ від 09. 08. 2017 р. № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання загальноосвітніх навчальних закладів».

Закон України від 05. 09. 2017 р. № 2145-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».

Наказ Міністерства освіти і науки України від 23. 04. 2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти».

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08. 06. 2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21. 06. 2019 № 873 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414».

Лист МОН від 05. 08. 2019 № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н. р. ».

ЗМІНИ, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 773.