STEM – Тиждень природничих наук

В. І. Вернадський, передбачаючи бурхливий розвиток наук, що вивчають взаємозв’язки «людина – природа», відмічав, що вчені в майбутньому будуть об’єднуватися не за науками, а за проблемами.

Світ, у якому ми живемо, пізнається нами в різноманітності та єдності. Педагогічний колектив СЗШ І-ІІІ ст. №1 наполегливо працює над активізацією пізнавальної діяльності школярів. Основними факторами, які сприяють розвитку активності й творчості учнів, є професійний інтерес, нестандартність навчально-пізнавальної діяльності, змагальність, ігровий характер занять, емоційність і проблемність. Усі ці складові властиві позакласній роботі з природничих наук.

Саме тому у нашій школі уже традиційно проводиться STEM-тиждень природничих наук, коли одне явище чи проблема розглядається з різних точок зору – різних шкільних предметів: хімії, біології та географії.

Тиждень включав різноманітні заходи. Учні разом з учителями біології, хімії, географії Петрунчак С. І., Закуренко А. А., Цвіток Л. В. готували лінійки та радіопередачі, засідання членів наукового товариства «Горизонт», гру «Хто перший», тренінг та квест, брали участь у акції «Відходи… та відходи» відкритій газеті «Екологічні проблеми села Городківки».

Плануючи предметний тиждень, ми кожен день присвячували заходам певного характеру або науці.

Тиждень проходив під гаслом:
Подивись, який він гарний – світ, в якому ти живеш.

У понеділок відбулась
Радіолінійка «Тиждень наук»
Презентація-відкриття тижня природничих наук

У вівторок учні брали участь у
Акції «Відходи та… відходи» та
Тренінгу «Сьогодні гра – відповідальність завтра»

Середа була присвячена науці. Діти прослухали радіопередачу
«Аноманілії води»
Відвідали засідання шкільного наукового товариства «Горизонт»

У четвер оформляли Відкриту газету «Екологічний стан села Городківка»,
демонстрували свої здібності та інтелект у Інтелектуально- розважальній грі «Хто перший»

У п’ятницю завершився тиждень Природничим квестом

Заходи відбувалися в основному в позаурочний час, дали змогу всім бажаючим учням проявити себе. Навіть сором’язливі й не дуже активні діти залучалися до участі й виявляли свої знання в різних сферах. Мета була досягнута, адже школярі поглибили свої знання з природничих наук та отримали естетичне задоволення.

Всі заходи проведено на високому рівні, з використанням інноваційних технологій.